Den 17. srpna 2011 začal jako každý jiný. Krásný a sluneční den, obloha skoro bez mráčků, úsměv na tváři do chvíle nežli jsem zasedl do svého vozu, abych se dostal do práce. Chtěl jsem být v práci něco po osmé, tak jsem vyjel něco málo před osmou, z Poruby do Mariánských hor. A jaké bylo mé překvapení? No že Ostravské komunikace, se rozhodly začít v době špičky opravovat jednu z hlavních tepen z Poruby do Ostravy. Již u porubského Intersparu se začaly tvořit kolony. Proč? Za pár stovek metrů před další křižovatkou Ostravské komunikace, plácaly lopatami asfalt. Zdržení 20 minut.
Tak říkal jsem si je vyhráno, ale nebylo, jelikož kolona pokračovala dál. Proč? Protože další úsek velmi důležité opravy se odehrával před svinovskými mosty, tudíž to stálo dál. A co bylo na konci? Tedy u poslední opravy na svinovských mostech? Totálně zmatený strážník Městské policie, který nebyl ani v reflexní vestě, mával rukama jako vrána při odletu. A sám se snažil řídit provoz, aby mohly ostravské komunikace provést frézování pruhu asi 50 cm širokého přec celou vozovku.
To co jsem popsal je běžný postupu oprav komunikací, když na to nejsou peníze, aby se opravila vozovka celá, tak se jen lepí a záplatuje. Ale co je nejvíce zarážející, že náš primátor, totálně zmatený sociální demokrat, který funguje podle toho, jakou pilulku si ráno vezme, jelikož budí dojem takový, tedy Kajnar, tohle v Ostravě umožní. V osm hodin ráno, kdy je provoz nejhustší, tento bojovník za čisté ovzduší v Ostravě způsobí totální kolaps na jedné z nejvytíženějších komunikací, aby zvýšil emise výfukových plynů. Je to normální člověk nebo blázen?
Výše uvedené otázka je důležitá proto, že z městských peněz v zimě platil šílenou akci SMOG, kdy autobusy jezdily zadarmo jen pro občany, kteří neměli časové jízdenky, ostatní platili jako mourovatí dál. No aby nejezdilo moc aut. Nebylo moc výfukových plynů, za několik set tisíc akce SMOG pro omezenou vrstvu obyvatel Ostravy. A pro potěšení zmateného primátora. Auta jezdila dál, jako by se vůbec nic nedělo.
V létě dělá pravý opak. Brzdí dopravu a dělá zácpy. Namítnete, že je to třeba opravit? Ano je. Ale může se to opravit v noci, kdy doprava je minimální. Agregát, světlo a pracujeme. Nezlobím se na Ostravské komunikace, ani na pracovníky Ostravských komunikací, ti za to nemohou, protože každý si dovolí, jen to co je mu dovoleno.
Pane Kajnare, nezobejte to vše sám, rozdělte se, bude Vám to pak lépe myslet.